show me there's a way to beat the monster

"Om jag hade en liten katt
skulle jag gå ut med den
vara med den
du är min bästa vän
åh min lilla katt"

-Emelie 6 år


 
ja men iallafall, jag känner nu att jag sitter med feberfrossa och önskar att det fanns snö som jag kunde lägga mig i. det hade varit tok skönt.
jag sitter även och kollar resor.. planen var ju att tågluffa efter studenten. men nu har jag typ hittat något bättre, en tur från sthlm - london - hong kong - nya zeeland - los angeles - sthlm för bara 12.000! JA TACK! så nu tänkte jag börja spara! jag ska hålla mig borta från shopping så mycket som möjligt.

nej nu måste jag gå och duscha och proppa i mig alvedon för att orka åka till skolan och ha redovisning om UNICEF.
hörs! pusss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0