have you ever thrown a fistfull of glitter in the air?

I smell sex and candy in here.




jaa... vad ska man säga?
jag är trött, trött på allt som har med skolan och jobb å göra.
kan inte ens tänka på att det är massa månader kvar till studenten, för den tanken får mig att må illa.
och jag vill åka bort från äckliga Sverige och jag vill göra det nununu! helst så länge som möjligt..
jag vill ha ett nytt jobb som jag kan tjäna massa pengar på så jag kan köpa allt jag vill ha! för det går ju inte nu på mitt jävla skitjobb.
eller bara gå i ide, i en vecka eller två.

nej förfan, det här är inte en deprimerande söndag! inte alls....
inte så länge till, för nu ska jag till min bästa vän och prata av mig om allt och ingenting!
pusshej.




juste, du gör att jag känner mig behövd och lycklig.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0