there's no sex in the champagne room




jag har tråkigt och det märks

Dagens tillstånd: lycklig
Dagens borde: plugga teori som vanligt
Dagens planer: vänta på mat, träna med louize och hem till snyggaste (hoppas jag på va)
Dagens klädsel: white trash beautiful. eh
Dagens frisyr: mittbena
Dagens irritationsmoment: jag missade den tänkta bussen med typ 1 minut till älvsjö station, så fick ta en annan buss som går till farsta centrum och som tar en halvtimme istället för 5 minuter.. fail.
Dagens materiella vill ha: nya skor
Dagens blogg: elin kling's
Dagens fundering: hur död kommer jag vara efter träningen?! förmodligen jätte död
Dagens roliga: fick veta att det är PINK imorgon, som jag totalt hade glömt bort. så det
Dagens textrad: this is not a hollywood life, this is real
Dagens låt: Kings of leon - closer. repeat hela dagen


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0