16.06.09

"vilka av mina pansarvagnar ska jag ta med mig?" hihi




konichiwa bitches, I'm back on track!
det har typ hänt galet mycket senaste månaden.
massa studentskivor och alkohol, sena nätter och äckliga nattbussen, bästa vänner som tagit studenten och blivit stora (eller större?) träffat massa nya människor och några gamla vänner. öppnat portarna för vissa och stängt för andra. nybörjare och oldies. haha
aah jag kan inte skriva allt här, det skulle ta en evighet. men sammanfattat det lite kort och gott.
- update, en vän som åkt polisbilockså, på grund utav en fitta!

äntligen är det inte höst längre! M's regndans fungerade visst rätt bra eftersom det är sol idag.
sommarlov har man ju också, det sista i livet.. så det ska användas väl!
juste, det är bara 26 dagar kvar till gotlandet! weeiiiiii. och nästa helg blir det förmodligen 2 dagars peace and love med hanna.

see ya, shu


Kommentarer
Postat av: mika

du glömde "vänner har blivit haffade av polisen"...

2009-06-16 @ 23:16:58
URL: http://majka.blogg.se/
Postat av: Anonym

just fan, det måste jag lägga till!

2009-06-18 @ 00:01:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0