life's too short

allt jag hör om dig, får mig att må illa. så tack för det!




jag fick sovsällskap, av båda fyllefillan och broder (inte i samma säng då). och även malin och jessica kom förbi på kvällen, och hade mys på balkongen. godis och cigg, det räddade kvällen.
idag så fyller ju min kära barndomsvän 18 barre så jag åkte in till söder och mötte henne, jessica och henns mamma på mosebacke efter work. drack en öl, p2:a och smirre, det satt fint med tanke på att jag har saknat det från gotland.
rehab is for quitters? hell yeah!

nej nu ska jag gå och invänta john blund och bli pigg och fräsch inför morgondagen. då jävlar, då ska vi spåra som aldrig förr!
hörs! pussen


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0