jag hatar att vara lillasyster till en bror som har snygg vän...

kan sammanfatta helgen lite kort.
fredagen betydde ut och fira malin, men malin va för bakis för att palla följa med ut. men vi surade inte för det, så käk och förkrök här hos mig sen utgång på götakällare. det va vi, ravebrudar och massa slibbon. men full som en kastrull blev jag iaf.
en donken och hemkörning av blomman senare så var jag hemma. på efterfest.. kim hade dragit hem massa friends så det blev däckning vid halv 7.
- fan asså, synd att du är kimpas lillasyster.
- vadåra?
- annars hade jag raggat som fan på dig.
damn it!

lördagen åkte jag och loppan och kollade på när  johannes och alla grabbar spelade någon fotbollstunering i årsta, dom vann och fick 6 plattor bira.
sen hem till henne och fixa oss och raka vägen ner till vaskos för käk och öl.
vidare hem till lyemark som hade partaj. angelica fyllde även 18 vid midnatt så vi firade väl henne också kan man säga!
blev även i slängd i poolen av gustis, gb med. hon trampade på glas och fick åka å sy..

och igår va det work och sen hem till hanna där hon gustis kalle och mika hade grillat. vi spelade TP, jag och hanna vann såklart och gustis förlorade haha.
sen statoil och full frys. somnade även där.

och nu är det körskolan som gäller, måste springa till tåget ser jag nu.

pusss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0