GALEN RESA, TOTALLY!

aah shit vad jag älskar veckan som va!
vi anlänge till partyön på söndag natt och möttes av fulla brudar i huset. dom har varit på Bur, så jag förstår dom.
dagen efter va det strålande sol så vi passade på å slacka lite på tomten. sen dags för käk, duschen och ölspelet. jag blev packad redan då! sen time för utgång, GK (gutekällaren) som fylleF kallar det. där blev det ännu mer alkohol och skumpa. dans på bardisk och Timbuktu!
väl hemma några timmar senare fortsatte jag felicia och empa kröka, eller mest jag och f. och självklart va vi ju tvugna att få ett poäng på listan, så vi badade i grannens lilla MINIpool. sen däckade vi soffan och jag vaknade upp i min säng, hur har jag ingen aning om... ett av veckans mysterium. ett annat är mitt feta blåmärke på benet som jag inte heller har någon aning om hur det hände.. haha

sen har resten av veckan består av en dimma.
utgång varje kväll. vipen på hamnplan med en skumpaflaska som nådde mig till naveln typ. så fet va den!
tofta en dag och norderstrand en.
skitkul har vi iallfall haft och spårat har vi verkligen gjort! dansat som tusan till bra musik och druckit briska cider och cosmo! jag är iallafall sliten till tusen nu, men det är det värt.

och jag säger bara; bajs!
nu väntar en ensam vecka hemma och utgång på fredag för att fira malins 18 åriga dag! jag gillar't
pussheeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0