få något förstört, jag bryr mig inte

gotland kunde inte komma mer lägligt




hola!
gårdagen spenderades på jobbet och sen hos min andra halva! GB kom hem från slovenien, skitig och luktade snusk. fast det är väl som vanligt när hon kommer hem från festival haha. så det var ett kärt återseende, sen träffas vi inte på typ 2 veckor igen...

heeeeela dagen idag har jag varit hos syster på landet.
det va massa ungar som man fick hålla koll på, thomas byggde klart på huset och korvlunch & pizzamiddag. min mage mår inte så bra just nu, den är inte van vid så mycket fett på en dag.
och ikväll blir det förmodligen station med Daniel, öl och massa "G's" haha. skämt åsido.
juste, det är gotland om 2 dagaaaaaaaar! JAG.TAGGAR.TILL!

HEJHEJHEJ!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0