en famn för mig

men jag vaknar ensam och möts av tystnad 
i mitt sovrum och överallt





tog tåget ner till hemfosa igår för att leva lite lantliv.
det vart gurka, dipp och någon läskig psyk film. vid 12 vart det annat haha, och sen björn gustavsson för att kunna sova
jag somnade direkt till mikas fnitter.

vart väckt av sofie som ringde runt halv 9 tiden. fast somnade om igen till 20 över 10, gick ut och rökte och väckte sen sömntutan (elefantfot) .
åt frulle och kollade på när mika packade för resan imorgon.. jag vill också packa och åka nuu! bara 6 dagar kvar.
tog sen tåget hem, duschade och åkte till handen med soffi.

snart promenad med tina, i need to talk känner jag.
ciaao

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0