efter inatt finns det ingen väg tillbaka.

ni talar om livet. jag bromsar min puls




Det blev inte station med Danne, det blev pizzan med Tina och Linda istället.
vi, typ nästan alla kims kompisar, 40+ are och a-lagarna.
vid stängning drog vi vidare till jägartorp på efterfest eller vad man ska säga.
det blev iaf meeer öl. lite whiskey tror jag att jag fick i mig också.
sen däck vid 6 tiden.

så idag är det en riktig hungover. huvudvärk och sliten till max, det är inte underbart.
men det är väl bara att vänja sig till nästa vecka, då blir det nog värre!
resorb och massa alvedon ska ner i resväskan, totally.
appropå resväskan... det kanske är dags att börja packa?
oh ja!

see ya, byebye

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0