22.01.09

game over bitch


HEEEEEEEEEEEJ!

dagen började skitdåligt men slutade nu helt jävla kanon (förutom att jag har pissont i huvudet och sitter med en blöt handuk på skallen)! 
hade ett litet bråk med mamma imorse om att jag inte orkade mig upp ur sängen, så det resulterade i att mobilen blev lite trashad.............
men iallafall så åkte jag till skolan och var jätte duktig tills det var dags att åka mot hökarängen och världens goaste annicka för att GB skulle förbättra sin tattooooo. och det blev skitsnygg eller det jag hann se iaf.
sen kom pappa för att köra mig till jobbet. och aah, det var inte kul alls att jobba idag. typ inte när man känner sig svimfärdig och har en sprängande skalle..

menmen, det som är kanon är att LOPPAN HAR TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!! , jag har bokat tid för gaddning den 4:e april, det är löning imorgon och det är IDRE på söndag !! livet är som en fest just nu känns det som.

nej nu ska jag och min onda skalle gå och sussa, ses kanske imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0