19.01.09

the best way to get over someone is to get under someone else




hejhej!

helgen har varit den mest händelselösa helgen på länge. fredagen bröjade med skola och evalena i 3 timmar, sen efter det tog jag loppan och gb en tripp till farsta. hittade my lovely väska som jag har kikat på ett tag och såg att den var på rea. och inte nog med det så va det halva reapriset på den också! mycket sweeeeeet
vid halv 7 tiden när loppan hade hittat det hon letade efter så drog vi oss hemåt igen. hoppade av hemma för en dusch och fixa mig lite och åkte till gb för lite krök. åkte sen till ola en snabbis men kände inte att det va så fun så drog hem igen.
lördagen blev slapp med övningskörning och film med mamma och pappa.
och söndagen blev det jobb och lite plugg. duktiga jag!

ska snart sätta mig på tåget till landet (hemfosa) och mikas nya crib!
börjar morgondagen halv 12 med gympa och sen foto!
aja, seeeee ya. puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0