04.01.09

hejhejhejhej!

nyåret vart ändå lyckat, och jag blev precis så full som jag hade hoppats på.. typ lite småborta.
det började ju som sagt hos empa med en jätte mysig middag med brudarna, och sen åkte vi till fredrik i brandbergen där vi va resten av kvällen. eller aah, tills jag åkte hem till daniel och däckade typ. <3

dagen efter var dock inte så mysig som jag hade hoppats på... jag var totalsliten!
knatade hem och sov i några timmar tills det var dags för att gitta till jobbet. efter 3 timmar med massa bakisätande människor så var jag så gott som död.
ifredags så blev det en guitar hero kväll med familjen och sen twilight med fyllan och GB. och dagen efter det så vart det hockey med malin & matte. egentligen följde jag bara med för att det va järnkaminernas dag. hockey vet jag typ ingenting om så. blev uppretad av ett fettofyllo som tog min plats och luktade äckligt också. men sen när jag använde hårdhandskarna så flyttade han minsann på sig.
och efter det så drog vi inte till stan och firade tilda som fyller 19! men va inte så taggad på en krökarkväll så söta pappa hämtade mig vid typ 1 snåret.
och idag har jag jobbat igen. jag är så jäkla trött på alla hamburgare nu så att det är nog dags att byta jobb... men ingen vill ju ha en minderårig. så jag får nog vänta ett tag till.

ska snart ta bussen till GB, sen blir det övernattning hos felicia
och imorgon är det disney on ice med syster och tuva

aja, back on track någon dag! puss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0