16.02.09

det går bra nu, kompis det går bra nu!


hola guapos!
söndagen bestod av att kolla på när tuva åkte skridskor på drevan och jobba. men inte bara det, va även på bio med jeanette som jag typ inte har riktigt träffat på typ 2 år! så det va myyyysigt. fast filmen vi såg va lite för tjejig för min del iaf.
och idag innan skolan så gick jag förbi ICA för att kolla om jag fick jobb, men då va inte chefen där så får göra det imorgon istället.
och sen va jag i skolan HELA dagen, även på psykologin! och jag kände att det faktiskt va skönt att vara där. så nu damn it!
och efter det hämtade pappiraul upp mig och åkte till grönlunds trafikskola. yeeiii
åkte hem och käkade lite och körde en snabbis after that.

jag har underbara vänner, fixat körskolan(första körlektionen den 3 mars) och köpt mina älsklingar ben & jerry. vad mer behöver man?!
jo juste, lipstick jungle börjar nu. pusss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0