11.02.09

it's not me. it's you


hejsan.
dagen började apsämst men blev bara bättre och bättre. eftersom min "favorit" lärare inte kunde hålla någon lektion idag och mette va inte där så fick vi sluta mycket tidigare, så tidigt som halv 1! 
mamma pickade me up och drog till farsta för att handla present till my old classmate jossan som har bastat 18! grattis i efterskott :)
sen åkte jag hem och gick till tuvas dagis för att åka med syster hem till henne och kollade deras nya soffa och lite annat.
efter det så skulle tuva på funkids och dansa så jag fick skjuts hem.
hann bara hem och vända innan loppan kom och hämtade mig för att droppa mig hos gb.

aja, har iaf några planer inför helgen nu . fredag blir det partaj hos jossan! och lördag dop... söndag jobb.
ska sussa nu. pusss

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, tackar! (:

2009-02-13 @ 14:51:19
URL: http://malmboorg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0