06.02.09

wehhheeeeeeejjjjj äntligen fredag!

började 12 idag men var uppe med tuppen vid 9. klimpen kom och åt oss ur huset för att han inte har någon egen mat hemma. "men man behöver inte äta när man är kär" var han kommentar när jag gnällde på att han inte äter som han ska!
jäveln har gått ner massa i vikt också.. så lite avis är man.

gick på en promenad med mamma en stund och sen hem och fixade mig for school. slutar om typ 1 timme och 40 minuter men måste vänta på fyllefillan som slutar halv 4.... men eftersom att hon ska vara i studion så gör det inget.
blir en lugn kväll med min älskling, förhoppningsvis så är hon på svullohumör, cause hell I am!
imorgon ska jag ladda upp inför sen födelsedagsmiddag och krök hos twinsen! väldigt ruligt.

nej nu måste jag återgå till mediakunskapen och TV historia.... it sucks men livet är ju hårt liksom.
see you, puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0