far from all the things that we are

hejhejhallå


maskeraden va helt sjukt bra. alla va skitbra utklädda och fulla. ingenting gick överstyr eller blev dåligt. toppen alltså!
sen resten av veckan har jag i stort sätt bott hos loppan med jessica och johannes. eftersom hennes päron har varit i skåne och på kryssning så fick vi ta över deras platser haha. onsdagen blev till en "kräftskiva" och en väldigt full kväll.
på torsdagen skulle jag jobba men fick ledigt istället! så åkte till loppan igen där det skulle drickas öl. men otaggad som jag va tog jag bara 2 och sen sängen vid 12 tiden.
fredagen vart det chill hos gb och en tidig hemgång. lördag jobb och trädgårdsrocken i tungelsta. sen utgång på metro.
och igår jobb 13-21... värdelöst men cashen blev mer.

idag då.. dusch och sen vänta på malinnnnn! sen förhoppningsvis blir det bio ikväll.
jaja, hejdå

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0