26.04.09

you gave me life, now show me how to live !





oj, rätt dålig update va..
jaha, den senaste veckan har väl rullat på segt och tråkig. kanske inte helgen då men.
måndagen handlade mest om skola och fotboll, min egna match och derbyt (som jag inte tänker säga något mer om än fiasko..) tisdagen hade jag körlektion och körde motorväg, sen tog jag och malin en tripp till stan för att plåta, men det slutade också med knas. så det blev en cosmo och en godispåse på soffan.
onsdagen och torsdagen skola, träning och jobb.

fredagen va däremot mycket bättre! eva-lena (min ända lärare för dagen) va sjuk, så det va ingen school.
så va barnvakt från 9 till typ 1 istället. melvin is the shit.
på kvällen va det dags för krök, så vi drog in till tanto. när fyllan hade börjat ta sig så skulle vi dra hem mot vh igen. men inte för mig, jag spenderade natten hos L istället.

igår så var det dags för grönan med kim & kim. eftersom det var första dagen så var det galet mycket folk, och massa kändisar. rafael edholm var dagens span!
efter grönan så gick vi till söder för att möta kims kompisar och öl. sen rudan med tjejerna.

nu jobbet, sen loppan! shu


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0