20.04.09

I should have picked the photograph
it lasted longer than you







kanske dags för en snabb update.
torsdagen var det ju som sagt johannas skiva, åkte hem efter jobbet och gjorde mig iordning på typ 20 minuter. sen hem till mikce för lite förkrök och sen in till gamla stan och Huset. själva skivan var skitkul men stället mindre bra. rätt mycket alkohol blev det dock ... 
fredagen var jag duktig och åkte till skolan, bakis som tusan. va där båda lektionerna utan att göra något iofs men iaf.
åkte sen hem till GB och typ sov.

lördagen blev bättre, stan med loppan på dagen och utgång på kvällen, så partyskorna (förengångsskull) åkte på!
först så var det tänkt att vi skulle sitta på en pub eller nått och bara snacka skit, men sen när vi satt på nivå 22 så bestämde vi oss för dansa istället. så vi drog till toxic.. som jag som orfaren när det gäller krogen tyckte va ett skitställe, så aldrig mer igen.
och igår va det jobb, men dunderbakis som jag var så va det verkligen INTE roligt. somnade vid 7 och vakna 9 imorse, då är man rät sliten va..

nej nu ska jag kirra frippan inför school. shu

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0