12.04.09

deppmood idag så det får bli; In Flames - take this life




som sagt så blev det ju tanto i fredags med massa härliga människor. när vi väl kom in och skulle möta några andra så skulle dom åka, men vi krigade och stannade ett tag iaf. tills det blev för kallt.
efter det så åkte jag, sanna, mika och daniel till jonte en stund. men det var ingen höjdare så vid halv 2 tiden åkte jag och mika hem till mi casa och sov. dagen efter blev det pizza från oden, i solen.
det var tänkt att det skulle bli tanto igen men eftersom att min "själsfrände" och idioten inte svarade och andra skulle gå på bio så blev det inget. så åkte hem till felicia en stund, men höll på å somna så papichulo fick hämta mig vid 12 tiden.

nej nu är det duschen som gäller, sen jobbet. ha det bra, puss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0