07.04.09

tatuerad och 18 barre, jag gillar't!



shulelu!
lördagen började med att åka till house of pain och annicka för att bli märkt för livet. den första tatueringen var den som gjorde mest ont, och den andra var bara obehaglig.
efter det var det bara att åka raka vägen hem för att börja med the food.
vid 6 tiden dök den första gästen upp, det vill säga malin!
kvällen startade rätt lugnt men sen när turkisk peppar shottarna och kiren kom fram så gick det väldigt mycket utför. jag har aldrig varit så full i hela mitt liv som efter det.

vid 12 tiden rörde vi oss mot pizzan så att jag fick visa mitt leg. och eftersom att jag fyllde år så fick jag en drink, men hann bara ta typ 2 klunkar innan det var dags att "krama porslinguden" som min bror så fint kallar det.
sen var det bara att gå hem och decka. tack för ett bra födelsedagsfirande mina kära vänner! (det jag kommer ihåg av det iaf)
själva födelsedagen var väl mindre kul, dunderbakis och typ urinvägsinfektion så somnade vid 7 på kvällen. men annars va det mysigt!
och gårdagen spenderade jag med mamma i farsta och en pubrunda på söder på kvällen. så mitt leg visades flitigt.

väntar nu på att få åka till stora staden med my dear friend fyllefillan. och sen får vi se vart dagen för mig, förhoppningsvis till honom.

men ahh, ha en bra dag. puss

Kommentarer
Postat av: jeanette

BILD TACK!!!



Och du, gjorde det verkligen ont.. nu blev jag sannerligen nervööös! =P <3

2009-04-07 @ 13:23:29
Postat av: jossan

förlåt för att jag inte kunde komma, låg hemma och var halvt döende. skickade ett mess, men du svarade aldrig så jag vet inte om du fick det.



grattis grattis grattis i efterskott! vi får ta en kväll på stan du och jag, så ska jag bjuda dig på en drink. puss på dig!

2009-04-09 @ 20:54:53
URL: http://malmboorg.blogg.se/
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 20:56:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: emelie

det är lugnt babe!

jo jag fick det men jag va så jäkla stressad hela dagen så glömde bort att svara, sorry!



ja det tycker jag verkligen att vi ska! supermysigt

pusspusspuss!

2009-04-10 @ 15:58:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0