01.04.09

och så ännu en firre till toan..




hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjsan
tänkte bara berätta att jag befann mig på en hemlig ort inatt,
kvällen slutade hett och morgonen började toppen!
och där slutar detaljerna

åkte till skolan någon timme försent och märkte att jag inte kom in på lektionen vi hade då.. så jag spenderade resten av dagen med loppan och gb. och tina en stund sen. och efter det teorilektion.

1:a april är det ju idag! och med det menar jag att det bara är 4 dagar kvar till min dag, min stora dag.
och på lördag är det ju tatueringsdags äntligen.
tänker fortfarande inte avslöja min hemliga än (malin!), men det dyker väl upp bilder.

nu är det grey's! puss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0