28.10.08

i'm not here for your entertainment



heeeeeeey  you.
har spenderat min dag med kryckan, fanta och kebab. blev två one tree hill avsnitt och mamma mia också. den sistnämnde va inte så bra som jag trodde men helt ok liksommmmm.
åkte sen hem till maten men vände typ igen. och nu sitter jag här hos min vän METTKA och lodar (okej, vi väntar på desperate). hon kollar på ugly betty och tvingar mig att blogga.. annars blir hon som en ny hitler och torterar mig tror jag. så jag är väl så gott som tvungen.

känns inte direkt så jätte kul att mina andra vänner är på kryssning och firar felicia inatt, och jag är FÖR LITEN för att få följa med. så mina päron fick lite skit för det idag vid matbordet...
imorgon blir det nynäs och babysim med melgon och syster. hon tjatar hela tiden om någon second hand butik i nynäs som hon skulle visa imorgon, så får väl följa med.


byebye, puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0