20.10.08

eftersom mika tjatar på mig så får jag väl updatera en snabbis ! anledningen till att jag inte har det är att mitt internet har fuckat hela helgen och att jag har varit upptagen..

i fredags så var jag malin och hector hemma hos henne och körde "gitarr hjälte" och krökade hela kvällen typ.
i lördags solade jag först, sen åkte jag, min syter + barn och felicia till farsta och kollade. efter det så åkte vi hem till mig för att göra iordning oss inför the birthday party hos loppan.
festen var typ asnajs och jätte trevlig! dock blev det väldigt för mycket alkohol, som resulterade i blåmärken både på röven och revbenen. (orsaken behövs inte nämnas. ha ha ha......)
sov runt 5 timmar den natten och var bakfull as hell i söndags. så det var inte direkt så jätte kul att åka å jobba då.. trodde seriöst att jag skulle dö. men icke sa nicke, i'm still alive.
somnade i mitten av gossip girl och vaknade i morse vid 9. jag älskar verkligen att börja 12 på måndagar!
och nu har jag varit hos min syster och ätit. very nice, förutom att melvin sket ner halva mig och smittade mig med hosta. but hey, that's life! 

snart är det prison break, see ya! PÖSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bajs

2008-10-20 @ 23:16:05
Postat av: johanna

melvin är söt. även fast han skiter ner halva eller hela dig :)

2008-10-21 @ 23:13:31
URL: http://littleflash.blogg.se/
Postat av: Mika Kangärde

wiiiiiiiiiiiiiie

2008-10-22 @ 20:02:00
URL: http://majka.blogg.se/
Postat av: emelie

haha jo, ibland så är han lite småsöt. men inte vid sånna tillfällen...

2008-10-23 @ 21:16:50
URL: http://fuckyoou.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0