07.10.08

jag hatar orientering.
men eftersom att jag fick skäll av min lärare så var jag väl tvungen.. men efter 7nde grejjen så gav jag och min kompanjoner upp, då hade vi ju faktiskt varit ute i skogen i mer än 1 timme. och vi hade förmodligen tappat bort oss och hamnat i länna eller nått. nej juste, vi hade ju kartläsarproffset jessica med oss så det skulle vi nog inte göra.. haha.

just nu sitter jag och pumpar scars on broadway-they say och väntar på segot som skulle förbi invaliden först och sen hit.. så han är typ här om ett år. sen blir det väl GB förmodligen.
see ya!

Kommentarer
Postat av: jessikatt

nej utan mig skulle ni inte klarat er mohhaha

2008-10-08 @ 10:32:02
Postat av: jossan

det är endast för att du är små kåt i kartor jessica.



men jag gillar dig ändå. trots att du är lite speciell ..

2008-10-09 @ 20:13:35
URL: http://malmboorg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0