3.11.08

du gör mig verkligen orolig. jag ser ju att du inte mår bra, så jag fattar inte varför du inte kan prata med mig?.. jag  kommer varken lämna dig eller vända dig ryggen, vad som än händer. du måste förstå att jag inte är ett barn längre.
jag älskar dig.





så var man hemma igen. eller vi kom hem vid typ 10.. och då tänkte jag ta en powernap och glida till skolan vid 12 typ. men när jag vaknar igen så hade klockan blivit 2, så det var ingen idé att åka.
och jag är fortfarande skit trött, är man sliten då eller?
men man får bädda som man ligger som sagt, men det är det värt ibland.

juste, hur efterlyser man en snubbe från göteborg på smartaste sätt? haha
yeahyeah, ha det bra.
puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0