would you mind if I sat next to you and watched you smile?

nej men vafan, kan vi inte få sommarlov nu?! är så himla trött på skolan just nu att jag bara vill säga fuck you, gå ut från skolan och inte komma tillbaka förrän i augusti.

är skogenledig ikväll eftersom jag har träning ikväll plus att malin vill se barnmorskorna och jag vill se grey's som börjar samtidigt. och det är lite skönt att få sova i min säng och slippa bli väckt klockan 5 som jag blev imorse.
hade planerat att jag skulle ta 10 i 8 bussen så jag hann hem och packa gymkläder, och så jag kunde gymma efter skolan. men åkte med malin till vh och tog bussen därifrån istället. lite skönare actually.
så det blev inge bygga muskler och bränna fett idag inte.

ska gå och changea till fussballkläder nu. puss



JAG SAKNAR DIG.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0