stand by you

valborgskvällen blev precis som jag trodde, en as skön kväll!
dock kaosade det några gånger, men det ordnade sig iallafall. sen när jag nästan va påväg in i dimman och skulle ta min sista öl, så tog en viss F sönder den så det blev blev ingen valborgsfylla för mig denna gång.
tur var väl det för annars skulle det säkert gå käpp rätt åt skogen..

dagen efter var det jävligt segt på både min och loppans front. så det blev en dag med oden, sällskapsresan och massage.
igår (fredag) va loppan barnvakt så vi tog våra syskonbarn och tog en tripp till skansen, där björnungarna hade kommit ut.
fy fan för att ha med barnvagnar på bussar säger jag bara. fick vänta på 12 stycken när vi skulle hem, innan jag fick plats med tuvas vagn. skam för bussar!
efter det drog jag till GB, fick käk och kollade beck. men min hälsa är inte på topp så det blev en tidig hemgång för min del.
har kikat på gilmore girls och haft feberfrossa hela dagen.. tyckt synd om mig själv har jag också..

aja, byebye


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0