live love life

shit vilket flyt jag har nu känner jag!
fick VG på panikuppgiften i foto, är godkänd i samhälle och arbetsmiljö (snart). F kommer hem om några dagar, fotbollen går bra och jag har shoppat massa. vädret är underbart, så också lars winnerbäcks samlingsskiva. det är ju bara mina favvolåtar på den! plus att det är sommarlov snart. kan det bli bättre?!

det är precis som stephan sa om mina foton, att jag har haft en period där jag har varit i en gränd och allt blir trångt, jag får panik och det bara går åt helvete. men sen kommer jag framåt och ut från en tunnel och fram till en cykel och cyklar bort från det dåliga och mot det bättre och friheten.
dom som inte har sett bilderna fattar nog inte det här så mycket, så jag säger bara lite kort att det har varit en rätt deprimerande period ett tag nu, men life is good now!

övningskörde igår också, fick inte ett ända kärringstopp någon gång! tungt va? haha eeh..
men iallafall, jag har grymt flyt nu. PUSS / e

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0