drink, it's all you can

ohja, mamsen var generös med pengarna idag.
blev en tur in till staden, med en hel del shopping.
men det behövs, för min garderob var död ett tag. but not anymore!

va på träning efter det också, men det gick inte så bra med mina krampvader..
dock så ångrar jag det jag sa på matchen sist, för nu ska vi tydligen köra det
varje träning. men det ger ju säkert i slutändan.
match på ännu en fredag. it sucks
kommer säkert vara rätt bakis eftersom det är inflames dagen innan..........
men tina spelar ju bättre då, så får väl hoppas på att jag också gör det haha.


ska "plugga" nu, see yah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du ska också på inflames?
=D

2008-05-27 @ 14:53:18
Postat av: emelie

ja det ska jag, but who are you? :P

2008-05-27 @ 20:35:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0