take your life, take your life with cocaine

har spenderat min dag med malin och jessica.
först så följde vi med malin till tandläkaren, sen knatade vi hem till mitt place i mitt hood.
vi har dunkat musico, snackat om öland och om allt som tillhör världen. sen försökte jag lära malin VH tecknet, gick inte så bra.. men hon lär sig väl så småning om. för somliga har det inte i sig liksom. haha
jessica lekte paparazzi med min kamera också.

JAG ÄR FETING TAGGAD PÅ ÖLAND NU, GE MIG SOMMAR FOR FUCK SAKE!

tack för mig

Kommentarer
Postat av: Jessiicu

jag skulle nog vara en grym paparazzi, typ gå såna som britney på nerverna;D

2008-03-04 @ 20:10:17
Postat av: emelio

haha ja, det tror jag också ;D

2008-03-04 @ 22:04:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0