söndag och idag

söndag
vaknade vid 7 av att tuva stog och råglodde på mig, när jag väl kollade på henne och hon såg att jag vaknade så slängde hon sig på mig. då var det försent för att få somna om.
sen vid 10 så åkte vi till barkarby och kollade lite. malin skulle in på polarn&pyret för att kolla kläder till melvin som ska komma snart (innan jag åker till spain i hope!).
hade ju egentligen match, men jag har gått och blivit sjuk. ont i halsen och feber.. och som pricken över i:t så känns det som att jag ska få öroninflammation också.
så jag kunde inte vara med. inte heller på innebandy träningen..

idag
kan inte säga så mycket annat än att ... jag är sjuk och det finns inget roligt att göra.
inte nått gott att äta heller. det suger

update; jag har sett vita prickar i halsen. så ska till doktoren imorgon, men jag tror att det är halsfluss..


PUSS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0