mitt hjärta i din hand

skrev nyss ett fett långt inlägg. men hade tydligen loggats ut så det publicerades inte.. helvete. så jag kortar ner det lite nu

var iaf hos läkarn idag. och dom sa att jag hade en mild grad av halsfluss. behövde egentligen ingen pencilin men eftersom att spanien närmar sig så fick jag det ändå. har ingen feber och kan svälja ganska bra nu, så det är på bättringsvägen.

gick på en välbehövlig promenad med malin också. känns skönt att vi typ har "same kind of problem" att prata om.
fick reda på att vi har eget arbete imorgon, så vi behöver inte åka till skolan. men eftersom jag ska prata med stephan så måste jag åka dit iaf.

vill även gratta felicia till mobilen och nya comviqnumret. höhö

that's all for today. sleep tight lovers

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0