lördag

det blev inge david igår. det blev en kväll med GB och öl istället.
eftersom att alla är bortresta detta lov så finns det bara vi två som inte kan hålla oss borta från alkoholen.
mötte upp henne på bussen ner till tungelsta och gick hem till henne. sen ringde emmy och fråga om vi skulle med på någon fest i vega, så vi hoppade på halvbussen och åkte dit. när vi väl kom dit så satt några snubbar och spelade poker. sen kom det fler folk. även fast vi fick några sköna skratt åt några (nämner inga namn) fjortisar..så var det fortfarande en b-fest, så jag och GB gick mot vega baren istället.

ska snart hoppa in i duschen och fixa iordning mig för att sen åka ner till en av mina vapendragare Sofie. hon fyller ju somsagt 18 på måndag så hennes släkt ska komma och fira henne idag, så också jag.
sen får vi väl hoppas på nått kul.

juste. idag fyller ju malins syster år, så grattis till henne! hihi

PUSS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0