jävla bitterkuk!

idag drog operation blåljus igång. ett projekt som vi ska hålla på med ända fram till påsklovet, så vi ska inte ha några riktiga lektioner. sweet huh? så imorgon ska vi börja interjuva folk om kriminalitet och massa shit. jag, mallan och issa (och några fler, men det är bara dom som är värda att stå med)ska plåta varenda jävel. så det är bäst att jag går och sussar snart om jag ska vara i skolan vid 8.

va en snabbis med loppan i centrum och kollade lite, åkte sen ner och tränade innebandy. så jag missade snygg-nisse.. tyvärr. fuckshitfan.

imorgon är det fredag och helg. och imorgon är det 18års fest.
grattis i efterskott sandra! höhö

godnatt lovers and haters

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, jag har lekt med snygg-nisse när jag var liten och mamma är utö-homie med honom.

(+ är att hans pappa är värsta ssk;aren och hänger i scaniarinken med mig) hihihih

2008-03-06 @ 22:28:36
URL: http://littleflash.blogg.se
Postat av: emelie

värst som vanligt ;) höhö

2008-03-06 @ 22:38:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0