jag hatar måndagar

somvanligt på måndagar så missade jag nästan bussen p.g.a snoozing. skulle gå upp kvart över 7 men vakna halv istället. så då var det bara att springa (då menar jag verkligen kuta som en jävla galning!)ner till centrum vid 32, för att hinna med 35 bussen.
började dagen som vanligt med matte, men eftersom att jag och elvis inte hade gjort provet så behövde vi inte heller prata med segjanne. så det var ingen direkt jobbig lektion. sen hade vi samhälle och engelska. efter det hade vi text, och det betyder slut på skoldagen för mig.
och nu ska jag snart möta malin vid ICA för att köpa choklad. så ska vi hem till felicia när hon har slutat.

smell ya later!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0