hola guapos!

sorry for the bad update, men har ju som sagt varit borta i spanien i några dagar.
men nu är jag fit for fight och ska försöka sammanställa veckan och helgen som varit.


det började med samlingen klockan 3 på lördagsnatten, för att sen åka med planet från skavsta som gick halv 7 . när vi väl hade kommit ner till spanien så var det bara att åka till hotellet och lasta av packningen och sen åka in till barcelona. där gick vi på en barca match på Camp Nou, det var typ ascoolt! dagen efter började vi med frukost klockan 8 och träning därefter vid 9. sen lunch och träning igen, så var det hela veckan.
hann med lite shopping, skrämma loppan med huligantuta och få träningsvärk i muskler jag inte ens visste att jag hade.
maten var riktigt kass, så man kan nästan säga att det var ett bantnings/träningsläger.
det var väldigt skönt med träning och sol, men det är ännu skönare att vara hemma igen. dock är det ganska kallt här i sverige..
har även meddela att jag har blivit moster igen när jag var borta den 25/3.
och jag har saknat mina två vänner malin och gb A LOT!

gårdagen;
började dagen med att vara barnvakt åt tuva och åka till farsta med soffan och tina&malin. sen hann jag med en snabbdusch innan jag skulle ner till familjen lundgren för att vänta på att få gå och handla maten. sen hem till GB där vi skulle spendera resten av fredagen med mr.alkohol.
trodde att det skulle bli mer drag än va det var, men det var soft iaf!
kvällen började i tungelsta och slutade i kallhäll.

är nyss hemkommen från johannes och hans nya lya. den var fan clean för att vara den första, fo sho.
försökte få i mig några återställare, men bara hälften av cidern gick ner. så det var ingen mening med att fortsätta.
det var allt för now.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0