fredagens bravader

det blidde inget blogginlägg igår, för dagen var mycket stressig så jag hann inte sätta mig vid någon dator. 
på skoltiden så var jag tvungen att springa runt och fota alla som blev intervjuade, sen åka tillbaka till skolan och sitta där i en evighet, ladda in bilderna i datan och ha möte med stephan. sen så gick jag och malin till centrum för att hon skulle köpa ett linne. efter det så åkte vi och hämtade alkoholen i älvsjö. åkte sen hem för att duscha och fixa mig för att sedan åka ner till vaskos och möta loppan & tina. sen åkte vi upp till loppan för att börja kröka. det var ju planerat att vi skulle åka till sandras 18års fest, men ingen av dom ville. när jag skulle åka så ändrade sig åtminstonde loppan men inte tina.. så vi åkte till mittpunkten, där det var kaos så alla var tvugna att gå vid 12 (!). så vi drog oss mot daisys istället.
kröket hemma hos loppan va kul, men inte kaosfesten.

nu sitter jag här, nyvaken och lite småbakis och väntar på att få åka till min syster.
sen får vi se vad resten av dagen bjuder på.



CIAO


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0