babylon rule dem

nu är det inte sååå långt kvar.

väskan är färdigpackad, bara tandborsten som fattas och lite annat som ska ner sen.
ska förhoppningsvis bort till malin lite senare på en snabbis. eftersom vi ska samlas klockan 3 inatt, så vill jag hinna få lite sömn iaf, och planet går halv 7 imorgonbitti. sen när vi har kommit fram och så, så ska vi på barcamatch. inte lite soft va?

förmodar att detta blir det sista inlägget innan jag åker.
but don't miss me too much här i kalla sverige. jag är back on track på torsdag och då förväntar jag mig ett jävla partaj ELVIS! hihi


PUSSSSSS SÅ LÄNGE/ emelie


Kommentarer
Postat av: ELIVS

Jag och mr.vodka väntar på tid här fo sho! ;D

2008-03-24 @ 12:08:52
Postat av: E

I'M HOME NOW ! så, jag väntar på ferre mallan ;D

2008-03-27 @ 16:30:18
URL: http://fuckyoou.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0