when i'm gone

story of the year - wake up


hola amigos

har märkt att jag inte har bloggat sen midsommar så får väl slänga in ett inlägg.
va va ju som sagt hos tina&malin, grillade och krökade till runt halv 1 och drog sedan vidare till lida, och där tar detaljerna slut.
på lördagen var jag grymt bakis, men efter att ha knarkat alvedon och massa vatten så lyckades jag iaf ta mig hem till GB och hennes soffa. drog sen hem till mig och kolla på movie med issa och felicia. i söndags så spendarade jag ännu en dag hos GB, med bevvan på tv. vi har även hunnit med att se sex and the city (som får 5 av 5 toasters!).
va det någon mer än jag som blev chockad över att det var soligt väder ute idag? har iaf varit hos felicia hela dagen plus varit barnvakt.
ska snart bege mig till GB... som vanligt. pusshej

juste, min rockgalne vän har även övertalat mig om att åka till göteborg och se iron maiden, känns som om jag kommer dö på vägen, men tufft ändå. ellerhur?.............. vi ska åka några dagar efter att vi har kommit hem från gotland, så det är bara att packa upp tvätta och packa om. men det är nice

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0