sommarlov

måste bara berätta att mitt hår ser förjävligt ut just nu, men ska snart tillbaka till frisören och göra om det. och om det inte blir bra, så tänker jag aldrig mera gå ut. sådetså

skolavslutningen blev lite annorlunda detta år.
åkte in och kollade sverige-grekland i kungsträdgården, men drog därifrån efter första halvtimmen i matchen. åkte hem mot VH och mötte patric. hamnade i nynäs tillslut.
i onsdags så va jag hos frisören och skulle göra mitt hår lite ljusare, men det blev typ blattegult och en hemskt blond utväxt istället. åkte hem till GB och spenderade resten av dagen/kvällen där.
och igår så blev det en tripp till gymmet och en stund hos GB igen innan hon skulle på dejt. kollade på juno senare med felicia.

sitter nu och väntar på att få gå och fixa mitt hår och sen övningsköra.
smell ya later


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0