can you keep a secret?

sveriges landslag suger förtillfället, och det är jag nog inte ensam om att tycka..

dom senaste dagarna har jag i stort sett spenderat hos familjen sandberg. det är så otroligt tråkigt att bara vara hemma när alla andra jobbar, det finns verkligen ingenting att göra. tror nog att jag får börja söka ett så jag får inte lite kronor. cash is king är det ju någon som säger, och det ligger ju en sanning i det. måste ju få ihop pengar till gotland också, som börjar närma sig med storm steg.
har testat mitt nya liggunderlag.. helt okej, men jag undrar fan om jag kommer klara kampen en hel vecka. återstår att se. duschen och toaletterna kommer också bli lite kämpigt, men vafan jag klarar allt!

imorgon är det ju midsommar och firandet ska vara hemma hos twinsen.
känns skönt att det bara blir en chill krökarkväll och inget festletande som förra året. började hos sanna och slutade på årsta tror jag. men men, ny midsommar och nya minnen (iaf middagen).
ha en bra kväll imorgon, för det ska jag ha!

puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0