vad fan gör leroy?! haha

har nyss kommit hem från GB. tina kom hem idag från tyskland så vi hade en liten reunion. vaskos blev det också.
ja, och imorgon så styr jag och GB våran kos till göteborg.
kommer fram vid 3 snåret och börjar köa vid 7 kanske, i 24 timmar. jättemysigt verkligen............ men vad gör man inte för sin vän liksom.
sen på söndag så ska vi (eller jag som inte har varit där sen jag var 7 barre) utforska resten av GBG.
så nu vet ni ungefär vad jag gör denna helg.
simma lugnt.

shuleluu!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja va fan gör Leroy?!! :O

2008-07-25 @ 14:48:05
Postat av: emelie fo sho

vad fan gör leroy?! :P

2008-07-29 @ 00:17:48
URL: http://fuckyoou.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0