we'll paint the future black

uppdateringen har varit dålig här i min kära blogg känner jag.

igår så hade vi en rätt soft dag i skolan, och det behövde jag verkligen. känner mig helt slut av att bara ha rast typ. vi började 12 och slutade klockan 2. sen åkte jag hem och pluggade ( tro det eller ej ). efter det hade vi fotbollsträning. har inte haft träning sen långt innan jullovet.. så jag var rätt död kan man säga. och vi hade ju inte mjukträning direkt heller.
idag efter skolan så åkte jag hem och somna direkt. vakna typ 2 timmar senare av att soffan ringer och säger att hon är påväg hem till mig och vill besälla från oden. och jag är ju inte den som bangar. så 1 timme senare står snubben från oden med en kebabtallrik och en ost och skink rulle utanför dörren.
efter det så var det dax att åka ner till innebandyn och träna. jobbigt men sjukt jävla skönt!

nu ska jag sussa. godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0