this is who i am

slapp dag idag, segjanne var sjuk så vi hade sovmorgon.. men det kunde dom ju ha sagt igår så man slapp åka dit i onödan. sen efter lunchen så hade vi svenska och engelska. men då gick jag hem, eller jag skulle till "tandläkaren". tog en sväng till centrum och köpte lite armband på glitterrean. 75 % på massa smycken, jag rekommenderar! sen tog jag första bästa bussen hem. på den klev en brud som gick i min klass i mellanstadiet. hon var gravid! hon är lika gammal som mig och har en bulle i ugnen, hennes liv är ju förfan förstört! kunde hon inte vänta några år till. det ska iaf jag göra, jag skulle göra allt för att få bort ungen om jag blev gravid nu. tänkte hon försörja ungen på två barnbidrag eller? jaja nog om ungar och gravida brudar.

träning ikväll, fårse hur det går då. ska vara med felicia en stund innan också. miss her as hell!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0