söndag

seg dag.. men det är ju trots allt söndag. har inte gjort ett jota idag, bara handlat nytt ställ till fjällen och kollat på film, men det är inte så speciellt. så nu sitter jag här och väntar på att pappa ska skjutsa ner mig till fotbollsträningen och innebandyn. har fan inte rört på mig sen innan jul så får se hur det här går haha. lär ju ha lite smått träningsvärk imorgon. menmen.
helgen har varit rätt lugn och skön kan man säga. i fredags så var jag hemma från skolan. sen åkte jag hem till loppan och var där hela kvällen. sen kom också johannes, soffan, tobbe, fredrik och johanna och gjorde oss sällskap. lördagen var också soft, åkte till donken vid halv 1 typ och åt lunch. sen var vi hos loppan i princip hela dagen tills vi åkte hem till rillo och spela tvspel. NHL vart det. johannes och rillo fuskade. åkte hem runt halv 11 typ.

hörs imorgon. PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0