slutkörd

har nyss (eller nästan) varit och tränat fotboll. eftersom att jag har haft pissont i min fot i typ ett halvår så har jag inte kunnat träna, sen när det onda hade blivit bättre så fick jag en sträckning i låret som vägrade gå bort. men sen när den väl gjorde det så har jag kunnat träna i kanske 3månader.. och nu, när jag äntligen har kommit igång efter jullovet och allt så fick jag kramp i vadmusklerna så jag kunde knappt inte träna alls idag..
ja gott folk, det är nu ni ska tycka synd om mig!
så jag duschade och tröståt vaniljglass med krossad choklad när jag kom hem..

har även svenskaprov imorgon, men jag har haft annat för mig och inte hunnit plugga (duktig som jag är. NOOOT) så jag kan inte ett jävla shit om antikens grekland. är det någon som kan komma hit bumms och bara få in allt i min hjärna så skulle det vara jätte bra.
ska nu gå och sussa och pumpa salem al fakir och amy winehouse i mina mp3hörlurar och kanske småkolla i svenska boken! godnatt everybody

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0