johanna här

jag har då fått äran att skriva i den här bloggen, som har ett aningen coolare namn än min egen blogg har.
appropå min egen blogg har den sjunkit rätt rejält när det gäller unika besökare i veckan, det är ju nästan så man blir lite sad när det förut tresiffriga talet är utbytt. undrar varför? jag tror bloggvärlden håller på att gå under helt. åh nej.. hur ska blondinbella nu försörja sig?

emelie då.. ja.. hon är i fjällen med en del andra idioter. närmare bestämt i lofsdalen med loppan, sofie, johannes, tobbe, fredde, jimmy, eric, alexandra & andreas. jag fick inte följa med, eller fick & fick.. men ni vet hur det är, plikten här hemma kallar ju ibland tyvärr.. som många andra kunde jag däremot inte skylla på ekonomin då plånboken är rätt fet nu.

emelie skulle säkert skrivit någonting om att skansen spöade slaka (linköping) med 6-0 idag men det skiter jag i. i och för sig hade det varit rätt kul att se judas ansikte efter den förlusten. kanske mårtensson, weinhandl och håkanssons också när jag tänker efter.. eller varför inte stanas?

något hon INTE skulle ha skrivit om är att ssk vann nere i göteborg mot frölunda idag, visserligen i sudden death men vadå? de har typ inte vunnit en enda sudden så att de gör det är fan roligare än att de vinner vid full tid. det var snack om självmål också men det nämner vi inget om.

skänk mig en tanke som måste gå i skolan, jobba & träna hela veckan. en liten då?


& eftersom jag fick skriva precis vad jag ville så tänkte jag bara skriva att jag är söt & intressant. & att det här inte är någon kontaktannons. jag vet allt vilka som läser.
MJAUPEACE

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0