helgnöje

var hemma från skolan igår för att mitt huvud var inte med i leken igen. har haft bajsont i huvudet 3 dagar i rad nu. mamma tror att det beror på p-pillrena, men jag tror att det är en hjärnblödning eller hjärncancer eller något sånt.
så fredagen var rätt ohändelserik.. eller ja, tills jag kom hem till johanna. för då ringde slajmon och brolin, dom hade tråkigt. så efter en halvtimme så kom dom i den vita bilen. så också emil......
det var en riktig mobba-E dag asså. först "lämnade" vi emil på donken och sen så körde dom ifrån mig, men den delen är hemlig haha.

och idag har jag varit i farsta med min syster och tuva, sen varit och firat min broder som fyller.. ööh.. 20nånting.
ska snart hem till loppan på middag och fjällensnack.

PEACE BROOH

Kommentarer
Postat av: simOn GIZMO!!

va fan ska du me p-piller till :S

2008-01-19 @ 18:24:22
Postat av: emelie

för att jag inte vill bli på smällen pucko!

2008-01-20 @ 13:23:39
URL: http://fuckyoou.blogg.se
Postat av: Gurrrraaa

hahahahahha han är våldtäcktsman, nae men jag döh, döh nu jefflar får du sluta ligga med folk,

2008-01-24 @ 22:51:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0