fuck off

vaknade vid halv 8 imorse av min bob marley väckningssignal och ville bara dra täcket över huvudet. vem fan pallar gå till skolan en måndagsmorgon och gå till klockan 2 på dagen?! not me. jag pallrade mig mig iallafall upp och iväg till bussen. såklart så gick jag hemifrån liiiiiite försent, så jag såg bussenjäveln åka förbi mig. så jag skicka iväg ett gulligt sms till mamma och sa att jag hade ont i magen och ville stanna hemma men att jag gick imorgon. mitt svar tillbaka var; möt mig vid bilen, du är inte dödssjuk så du ska till skolan .. tack mamma, du räddar min dag!
väl iskolan så möter så börjar dagen med en mattelektion med segjanne.. underbart! sen efter den möter jag min mentor som säger att jag har fått tillbaka min ledighetsansökan. jaaa vad skönt, då slipper jag sjukanmäla mig tänkte jag. men fan heller, rektorn (som just nu inte är min bästa vän) godkände det inte, så när jag fick tillbaka lappen så stog det avslås i en liten ruta. thank you verkligen. men jag har en plan som jag får ta till med och hoppas att inte kalevi ringer hem och frågar vart jag är .
sen vid 11 så kommer loppan och säger att hon ska åka hem...... klart att jag följer med liksom! så vi åkte hem och tog på oss gummistövlar och gick ut med rambo i skogen. han vart ju såklart överlycklig.
sen gick vi hem och städade hennes rum, eller hon städa och jag kollade på.

och nu ska jag gå och joina mina föräldrar vid tv:n. ha en fortsatt trevlig måndag! PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0